niedziela, 9 sierpnia 2015

Anielski woreczek

Nadszedł dzień oddania anielskiego woreczka. Tydzień temu przed napisaniem posta postanowiłam, że jeśli nie będę mogła się zdecydować niespodzianka powędruje do osoby, która pierwsza napisała komentarz. I wszystko szło zgodnie z planem, aż tu nagle wyskakuje Irenka i mało tego Violi do której najprawdopodobniej poleciałby aniołek bardzo się podoba pomysł "woreczka wędrowniczka". Nie pozostaje mi nic innego tylko ogłosić, że woreczek trafia do Irenki a potem do ....a to już Irenka  zdecyduje.
A tu uśmiecha się do Was inny aniołek :)


4 komentarze:

  1. No patrz to mam nadzieję, że do mnie pierwszej trafi woreczek od Irenki :) he he ale fajnie bo naprawdę pomysł Irenki jest super :) i wilk syty i owca cała. To jak Irenka tak postanowi to może tak po kolei jak idą komentarze każdy do każdego. Dziękuję za zabawę Iwa świetnie się bawiłam :) Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to każda z dziewczyn komentujących będzie zadowolona:) Irenka dała pomysł nowej zabawie tak myślę... oj pomysłowe hafciarki

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!!Okazało się,że to ja najsprytniejsza :D Dziękuję za zabawę,świetnie się bawiłam :) Teraz,nie zdradzę do kogo... ;) ...,czekam aniołka ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego aniołeczka darzę pewnym sentymentem, bo mam go w swoim dorobku :) Poleciał do kogoś bardzo ważnego w Domu Pomocy Społecznej w Niegowie :)

    OdpowiedzUsuń