wtorek, 18 sierpnia 2015

Tajemniczy Sal dla moli książkowych


Oczekiwanie, że coś miłego się wydarzy, to niemal połowa przyjemności...
                                                                                                                   -Ania Shirley   




moja zakładka 



Zapraszam do wspólnej zabawy, polegającej na  wyszyciu zakładki do książki.  W tym miesiącu jest to "Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery.

Zielone wzgórza, pola, rwące strumyki, brzozy, wiśnia, która bohaterka nazwała "Królową Śniegu", fioletowe bzy i łąka żółta od mleczy - to wszystko może być inspiracją. Wreszcie rudowłosa dziewczynka, która odnajduje miłość i dom pośród tej pięknej przyrody.

Na wykonanie zakładki jest miesiąc, czyli prace muszą zostać opublikowane na Waszych blogach lub wysłane do mnie na maila do 18 września.

Spośród prac zostanie wybrana lub wylosowana jedna osoba, która otrzyma prezent. Jest o co zawalczyć, bo oprócz przydasiów specjalnie dla nas nagrodę w postaci wzoru stworzyła Igiełka :)

23 komentarze:

  1. jak Ty coś wymyślisz to siąść i płakać :P i co ja mam teraz biedna zrobić?????

    OdpowiedzUsuń
  2. no Iwa pojechalaś..... ale jak powiedziałam A to będzie i Ania...... ale pomysł fajny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zakładka :) Przeczytałam kiedyś całą serię książek z Anią w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka :) Dałaś dziewczynom wzywanie Iwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...powiedziałam A to powiem i B :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to dałaś nam do myślenia. :) Ale jak już się powiedziało to trzeba zrobić. Dziewczęta bierzemy się za robotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak....trzeba będzie pomyśleć, ale już się cieszę- będę miała duuuużo zakładek :D hihi Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już jest :) Zapraszam zakletaigielka.blogspot.com

      Usuń
  8. Oj będzie nad czym myśleć, jakiś plan się pojawił w głowie, ale czy zdążę bo urlop po drodze? to się okaże, ale zakładkę pewnie wcześniej czy później uda mi się zrobić, bo zakładek nigdy za wiele :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham "Anię z Zielonego Wzgórza" - przeczytałam wszystkie dostępne tomy.
    A teraz zabieram się za myślenie :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam tą książkę , ale niestety muszę zrezygnować z zabawy z wami :( WYBACZCIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do podglądania co stworzą dziewczyny :)

      Usuń
  11. No to sie wpakowalam ;) ale tak łatwo sie nie poddam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyzwanie ciekawe :) A ja uwielbiam "Anię z..." :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro powiedziałam A to jest i B. Zakładka już na stronie :-) http://po-godzinach.com/tajemniczy-sal/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakłądka gotowa - zapraszam: http://anek73.blogspot.com/2015/09/w-domu-w-ktorym-jest-ania-nie-moze-byc.html

    OdpowiedzUsuń