wtorek, 22 września 2015

Mała, wredna i złośliwa.... czyli zakładka numer 2

Moje kochane zakładki były piękne i nie mogłam się zdecydować. Ostatecznie po konsultacjach z Moniką zdecydowałam się wyróżnić Asię. Jej interpretacja tematu i wykonanie są mistrzowskie. autorka może wypatrywać listonosza :) 

Nagrodzona zakładka Asi





Autorka może zgłosić się po odbiór nagrody specjalnej wzoru przygotowanego przez Monikę :)
Oto zaprojektowana wrześniowa zakładka




Zapraszam na jutrzejszy wpis z nowym zakładkowym wyzwaniem 





10 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni i z niecierpliwością czekam na kolejne SAL-owe zadanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo jaaaa, ale się cieszę :-) Dziękuję. Nie spodziewałam się, że moja zakładka najbardziej przypadnie do gustu autorce zabawy. Wszystkie były piękne i jakbym to ja miała wybierać miałabym spory problem. Jeszcze raz dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękno ukryte jest w prostocie. Gratuluję Asiu. Ciekawa jestem co tym razem wymyśli Iwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacja.... Iwa jutro zajrzę wieczorem, strach się bać co wymyślisz

    OdpowiedzUsuń