piątek, 2 stycznia 2015

Wielkanocny SAL z kurczaczkiem



Tak na dobry początek postanowiliśmy zorganizować SAL wielkanocny.

Aby Was zachęcić do udziału  najpierw napiszę o nagrodach. Będą 3 upominki  mulinkowo-karteczko-słodkie, które rozlosuję wśród uczestników. Do rozdania co dwa tygodnie będą, także autorskie wzory o tematyce Wielkanocnej. Tyle zachęty teraz konkrety
.
 Proponuję wyszycie i zrobienie 5 karteczek wielkanocnych spośród 8 wzorów. Pracami chwalimy się co 2 tygodnie ( można wcześniej ). Co 2 tygodnie  będę do zdobycia autorskie wzory i 1 nagroda niespodzianka.
Rozpoczynamy 10 stycznia  a oto terminy prezentacji naszych dzieł.
25 styczeń -1 karteczka
8 luty -2 karteczka
22 luty -3 karteczka
8 marzec- 4 karteczka
22 marzec-5 karteczka

Zabawę kończymy 22 marca, żeby zrobione karteczki mogły trafić do naszych bliskich.
23 marca wielkie losowanie.
Oto nasze kurczaczki:

Zapraszam do zabawy!!!


16 komentarzy:

  1. Wiem wiem mam sporo pracy ale kartki i tak będę robić. Mogą być z kurczakami : )

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja też:) mam zamiar w tym roku wykonać karteczki, a te kurczaki sa przeslodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczaczki sa super :) Nie wiem czy dam rade wszystkie, ale kilka sprobuje :) Corcia na wielkanoc bedzie happy :) Buziam Iwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam się nie zapisywać na żadne SAL-e w tym roku, ale karteczki i tak będę robić więc zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie dołączę do zabawy! Mój mail: haftyrr@tlen.pl

    Zapraszam na bloga: http://lapetite-princesse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem chętna. Jeszcze nigdy nie robiłam wyszywanych karteczek. Czas spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, czy mogę dołączyć się do zabawy :) Nie mam bloga tylko profil na fb- czy to nie problem? Na fb wysłałam prośbę o przyjęcie do grupy. Mój adres anna_charczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie dołącze sie do zabawy ;D braciszek407@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy mogę dołączyć i ja?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, chętnie wezmę udział w zabawie :)
    mój adres mlenka2111@gmail.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń