środa, 3 lutego 2016

Antydepresyjny Sal z kaktusem

Mój osobisty SAL na przekór deszczowej zimie, braku słońca i wszelkim choróbskom, które mnie dopadają.





Kaktus to roślina, która nie potrzebuje chemii, odżywek czy codziennego podlewania.. Wystarczy mu jedna osoba, która podlewa go raz na czas… 
Dla pasjonatów haftu krzyżykowego też niewiele potrzeba – kanwa, nitki i szczęście gwarantowane.. . Zapraszam do wspólnego wyszywania kwitnących kaktusów, które na przekór panującej opinii są pięknymi kwiatami i potrafią się odwdzięczyć za opiekę pięknymi kwiatami. 
Oto zasady salu: - zapisy trwają do końca lutego - po tym czasie chętnym roześlę wzorki - materiały i koncepcja dowolna – mogą być wszystkie razem, mogą być oddzielnie - oczywiście zapisujemy się zostawiając komentarz pod postem z podaniem adresu email - proszę o umieszczenie banerka zabawy na blogu - postępy linkujemy pod moim postem do końca każdego miesiąca - na osobę, która podlinkuje w terminie wszystkie kaktusy czeka nagroda niespodzianka

43 komentarze:

  1. Jakżebym mogła nie wziąć udziału, kiedy Ty organizujesz :) adres znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to prosze mnie wciągnąć na liste zaraz za prowodyrka calego zamieszania!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja odpadam. Nie nadążam. Będę podglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie dołączę do zabawy :) Kaktusy są bliskie mojemu sercu :3 Mój email: asia313@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwa, a to będą takie kaktusy, jak na banerku?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są, aż trudno się oprzeć. Ale niestety nie wyrobię. Będę Was podglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie piękne :) zapisuje się
    Mój mail:sara_1991@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wezmę udział w tym Salu. vsadowska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. około 60 na 60 krzyżyków wychodzi obrazek, wiec kaktusik jest malutki :)

      Usuń
    2. No to dobra:) Piszę się na to:) mam słabość do kaktusów ale teraz przede mną inne wyzwania, więc czas będzie mocno ograniczony.

      Usuń
    3. a jeszcze meilik: pomieszane-poplatane @ tlen.pl

      Usuń
    4. aniakubicka@tlen.pl z chęcią wezmę udział podeślij banerek z salem to umieszczę go z chęcią na mej stronie.

      Usuń
  10. dopisuję się do zabawy. kasinia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapomniałam zapytać.
    Ile będzie tych kaktusików ?

    OdpowiedzUsuń
  12. antydepresyjnie można sobie xxx kaktusiki :D chętnie przyłączę się do Was :) mlenka2111@gmail.com, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nic nie haftowałam i z przyjemnością wezmę udział :) Mój adres to paulyntolyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie się dołączę
    mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. O mojego komentarza nie widać, więc zapisuję się jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam! Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Kaktusy cudne, moje ulubione. Banerek już jest cytrulina.blogspot.com
    Mój adres to: mon.gawrys@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też spróbuję swoich sił :) zapisuję się do zabawy :) mój mail : twasylow@wp.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam! Prześliczne te kaktusy, z resztą moje ulubione więc nie mogę się nie zapisać. Muszę je mieć! Banerek już jest: cytrulina.blogspot.com
    Mój adres email: mon.gawrys@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie i już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią spróbuje swój pierwszy SAL :) Powinnam z tak małymi obrazkami dać radę : ) Adres: kress_ka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. chętnie przyłączę się do zabawy, pozdrawiam
    mlenka2111@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja botaniczna miłość... Nie mogłabym przejść obojętnie. E-mail: m.krzykawska@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kaktusy. Nie mogę się oprzeć tym kwitnącym cudeńkom. Proszę wciągnij mnie na listę. Zapraszam do mnie http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com e-mail: ma.bo13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba mnie pogięło:) Za mało mam jeszcze:) Ale śliczne są, malutkie, a do tego w doborowym towarzystwie, więc jeśli można to i ja. To mój mail: j.bialy@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej. Chciałam zapytać czy moje zgłoszenie doszło. Mariola

    OdpowiedzUsuń
  25. zapisuję się, skoro to maleństwa :)
    mój mail: agnieszka.82@onet.eu
    blog: http://ignezja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. nie jestem pewna, czy podałam e-mail: agnieszka.82@onet.eu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj powód świetny jak dla mnie, bardzo się przyda :) - też poproszę :) barbarasosna74@gmail.com;
    http://odkrywamnanowo.blogspot.com/ ; pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. hmmm... dziwne. ja się wczoraj tutaj zapisywałam. moderacja była włączona. dzisiaj nie. sama nie wiem... :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy istniałaby jeszcze szansa się dopisać ? Kaktusiki piękne, to byłby mój pierwszy SAL, bo jestem początkująca w krzyżykach ... Ogromnie bym się cieszyła, gdybym mogła jeszcze dołączyć ... pozdrawiam wszystkich dziergających!
    la.gata@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też bardzo chciałabym się jeszcze dopisać jeśli można :-) Kaktusiki przecudne. Od ponad 20 lat nie wyszywałam krzyżykami. Chciałabym bardzo się z nimi przeprosić. Teraz na emeryturce już ich nie zdradzę. Serdecznie pozdrawiam :-)
    eurban@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzorek już wysłany :)

      Usuń
    2. Dziękuję :-) Niteczki kupione, kanwa policzona, zapas dobrych chęci jest .... Zaczynam :-)

      Usuń
  31. a ja dopiero dziś dotarłam… rozumiem, ze za pózno….

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli sie wyrobisz w czasie z pierwszym to zapraszam do zabawy :)

      Usuń
  32. O jejku. Ale ładne. A ja mogę się jeszcze zapisać? Idę czytać zasady
    Qwerty00000@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Poczytałam. Myślę że do 20go dam radę ;)
    Qwerty00000@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. witam ponownie i I odsłona u mnie :
    http://odkrywamnanowo.blogspot.com/2016/03/kaktuspoduszka-i-mae-porzadki.html

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń