środa, 25 lutego 2015

Kurczak numer 3

Na początek mój chorowity kurczaczek :)

Iwa
Opóźnienie spowodowane było chorobą, ale już są kurczaki i losowanie. Oczywiście  choroba, choroba a mnie musiała dopaść pomroczność jasna i przegapiłam jednego kurczaczka. Irenka,  przez moje gapiostwo nie miała  szansy na  wylosowanie upominku  i dostanie specjalny podarunek :)
Losowanie  było szczęśliwe dla Katarzynki, nie wiem jakich czarów użyła żeby na nią trafiło :P

Ania

Dominika
Irenka

Ela

Ewa


Karolina

Katarzynka
Sylwia







2 komentarze:

  1. Super kuraki :) Czarów nie używałam, po prostu szczęście się do mnie w końcu uśmiechnęło

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu kurczaki wyglądają z każdego kątka, na innym blogu harcują dalmatyńczyki...:))
    Wszystkie haftujemy z tych samych wzorów, a każdy kurczak jest inny i inaczej oprawiony.
    Świetne są wszystkie .
    Gratulacje dla Kasi :))

    OdpowiedzUsuń